پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2212
نویسنده : Gold man 10000000$
 
بار دیگر استان پرافتخار فارس به خلیج همیشگی فارس متصل می شود. از دوران پرشکوه امپراطوری هخامنشیان و سیطره پارسیان بر جهان از طریق خلیج فارس تا تنها چند دهه پیش ، نام و افتخار استان فارس و خلیج فارس به یکدیگر گره خورده بود که خود گواهی تاریخی بر ایرانی بودن خلیج فارس می باشد که متاسفانه بدون دوراندیشی ، استان فارس را از طریق ایجاد استان بوشهر از همراه همیشگی تاریخی اش جدا کردند ، اما اینبار با پیگیری مسئولین و تصویب قطعی هیئت دولت بار دیگر شاهد اتصال استان فارس به خلیج همیشگی فارس خواهیم بود. شیراز1400 به نوبه خود این اتفاق مبارک را به همه ی دوستداران استان سراسر افتخار و غرور فارس تبریک گفته و امیدوار به اجرایی شدن هرچه سریعتر این مصوبه خواهیم نشست.

الحاق استان فارس به خلیج فارس از طریق شهرستان لامرد

اتصال دوباره استان کهن و پهناور فارس به دریاهای آزاد از طریق خلیج فارس یکی از آرزوهایی است که مردم و مسوولین استان فارس به خصوص شهرستانهای همجوار با دریا و همسایگان استانهای بوشهر و هرمزگان از گذشته های نه چندان دور پیگیر آن بوده اند.

با استقلال استان بوشهر از فارس و جدا شدن این استان از خلیج فارس برای اولین بار در اوایل دهه هفتاد و در دوران ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی این درخواست به صورت جدی مطرح و اتصال از طریق شهرستانهای لار یا لامرد مورد موافقت قرار گرفت که با واکنش تند و جدی نمایندگان و مردم هرمزگان متوقف شد ،پس از آن نیز در دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی مجدداً بحث الحاق استان فارس از طریق عسلویه و استان بوشهر به شهرستان مهر مطرح شد که با مخالفت مسوولین استان بوشهر و پیگیری جدی آنان دوباره این اقدامات نتیجه ای در بر نداشت ،ولی این مخالفت ها باعث نشد تا نمایندگان و مسئولین استان فارس نا امید شوند و دست از تلاش برای الحاق استان به خلیج فارس بردارند، این تلاشها با برنامه ریزی بهتر و به صورت خاموش ادامه داشت تا اینکه شب گذشته در مراسم بزرگداشت حافظ در شیراز و در حضور رییس جمهور ، آیت الله ایمانی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شیراز به یک باره مراتب تشکر خود را از رئیس جمهور به خاطر الحاق استان فارس به خلیج فارس اینگونه ابراز نمود:” پس از سال‌ها فرزند برومند خلیج فارس یعنی استان فارس به خلیج فارس متصل و ملحق شد و این هدیه‌ای به مردم فارس است.”

برگرفته از وبلاگ شیراز ۱۴۰۰، شیراز پایتخت فرهنگی ایران


:: موضوعات مرتبط: بخش انجمن علمي دانشگاه , تحقیقهای آموزشی دوستان , مقاله , عکس , تحقیق , جالب انگیز , ,



تبلت ایرانی Dimo
نوشته شده در
بازدید : 1958
نویسنده : Gold man 10000000$

.

dimo5428 dimo7854

first

طبق گفته مدیر عامل شرکت ارتباطات ایرانیان اروند٬ قیمت دیمو 700 و دیمو 900 با دو ماه گارانتی تعویض و 12 ماه گارانتی خدمات پس از فروش به ترتیب 390 و 580 هزار تومان خواهد بود. گفتنی است تبلت دیمو نه تنها نخستین تبلت ایرانی٬ بلکه نخستین تبلتی است که در خاورمیانه تولید می‌شود. برای مشاهده عکس‌های مراسم رونمایی و همچنین مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این تبلت به ادامه مطلب مراجعه کنید:Goldman 10000000$


:: موضوعات مرتبط: بخش انجمن علمي دانشگاه , تحقیقهای آموزشی دوستان , عکس , ,



بازدید : 1437
نویسنده : Gold man 10000000$
 

مجموعه خلیج فارس باحدود 500,000 متر مربع زیربنا در موقعیت حاشیه ای نسبت به شهر شیراز و در جوار شهرک های اقماری همچون شهر صدرا ، گلستان ، شهید بهشتی ، حافظ ، گویم ، دوکوهک و بزین قرار میگیرد ، که امکان هرگونه برنامه ریزی ترافیکی و شهری را با توجه به زمینهای اطراف دارا می باشد .
یش از 2500 واحد تجاری با امکانات رفاهی
مساحت زیربنای مجموعه تجاری حدود 450000 مترمربع
- هاپرمارکت به مساحت 12000 متر مربع با دسترسی رامپ و پله برقی
- شهربازی به مساحت 28800 متر مربع شامل سالن بولینگ ، بیلیارد و مدرنترین وسایل بازی و سرگرمی
- نمازخانه ، اورژانس ، رستوران ، کافی شاپ
- سینما شامل 6 سالن 150 نفره مدرن بر اساس آخرین متدهای پخش صوت (دالبی دیجیتال) با مساحتی حدود 6000 متر مربع و یک سالن سینمای 150 نفره (تئاتر 4بعدی)
- شهربازی روباز به مساحت 37000 متر مربع مجهز به مدرنترین وسایل با استانداردهای جهانی ازقبیل ROLLER CASTER ، GRAVITY و SKYFLYER میباشد .
- پارکینگ سرپوشیده با گنجایش 5500 دستگاه ماشین با ورودیها و خروجیهای متعدد


 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش انجمن علمي دانشگاه , تحقیقهای آموزشی دوستان , مقاله , عکس , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد