پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 984
نویسنده : Gold man 10000000$

پروژه ساختمان 6 طبقه اسکلت بتنی
کل متراز : 690 متر مربع
تایید شده در شهرداری تهران

 

 

فاقد دفترچه محاسبات
محاسبات و نقشه های سازه توسط بنده انجام شده است.
 

دانلود نقشه ها با حجم 759 کیلوبایت

دانلود فایل های محاسباتی با حجم 18 کیلوبایت

goldman 1000000$




بازدید : 1146
نویسنده : Gold man 10000000$

حمل‌ونقل عمومی معضل بزرگ و پیچیده شهرهای بزرگ دنیاست.  گسترش معابر شهری و بزرگراه‌سازی‌ در دهه‌های 70‌و‌80 میلادی نهضتی بزرگ در میان شهرهای بزرگ به‌وجود آورد اما با گسترش شهرها و ازدحام خودروها خیلی زود بزرگراه‌ها در شهرها به شاهراه‌هایی بدل شدند که مملو از خودروها بودند.  از ابتدای دهه 90 مسئولان شهرها به ‌تدریج به فکر گسترش حمل‌ونقل عمومی در شهرهای بزرگ افتادند.
تلاش متفکران عرصه شهرنشینی بر این بود تا حمل‌ونقل را از حوزه عمومی شهر خارج کنند. اما بزرگراه‌ها و معابر گسترده شهری که هر روز عرصه‌ای از شهر را به‌خود می‌گرفت این امکان را از آنان ربود. بنابراین خیلی زود آنان به این نتیجه رسیدند که هم برای ایجاد معابری جدید و هم بازگرداندن روح زندگی به شهر، بخش عمده‌ای از حمل‌ونقل درون‌شهری را به زیر زمین منتقل کنند. مترو بزرگ‌ترین مصداق این نظر بود اما تونل‌های بزرگ شهری به‌تدریج با تکیه بر این نظریه در شهرهای بزرگ جهان گسترش یافت و به رؤیای شهرسازان تحقق بخشید که حمل‌ونقل باید به زیر پوست شهر منتقل شود.
تونل توحید بعد از تونل رسالت دومین اقدام مدیران شهری برای تحقق این نظریه است؛ اینکه فضای بیرونی شهر در اختیار زندگی شهروندان قرار گیرد و بخشی از حمل‌ونقل به زیر زمین برده شود. اگرچه این تلاش‌ها با احداث تونل‌هایی مانند امیرکبیر، نیایش- صدر و حتی امام علی(ع) در آینده رنگی جدی به‌خود می‌گیرد اما تونل توحید شاید نقطه عطف تلاش مدیران شهری برای بردن خودروها به زیر عرصه شهری است.

 

تونل توحیدتونل توحید
  

goldman 1000000$

تونل توحید



بازدید : 947
نویسنده : Gold man 10000000$

برج دوبی كه بلندترین آسمانخراش جهان است 3 ژانویه (14 دی)افتتاح شد. بیل بیکر، مهندس سازه و عمران و یکی از اعضای شرکت SOM (شیکاگو) این برج را طراحی کرده است.
شرکت إعمار، شرکت املاک معظمی که بخشی از آن تحت مالکیت دولت است و برج دبی،این سازه سوزن‌ مانند فولادی، شیشه‌ای و بتنی را ساخته است،‌ از افشای ارتفاع دقیق آن پرهیز کرده بود.
این شرکت که ظاهرا می‌خواهد تا آخرین لحظات حالت تعلیق در مورد برج دبی را حفظ کند، تنها گفته است که این برج ارتفاعی بالای 800 متر دارد که بسیار بالاتر از بلندترین آسمانخراش اسبق جهان، برج 101 تایپه در تایوان است که 508 متر ارتفاع دارد.
بیل بیکر، مهندس سازه و عمران و یکی از اعضای شرکت SOM در شیکاگو که این برج را طراحی کرده است، گفته که برج دوبی معیار جدیدی را ایجاد خواهد کرد. او می گوید: "ما فکر می‌کردیم که این برج اندکی بلندتر از بلندترین برج موجود جهان، برج 101 تایپه می‌شود،‌ اما شرکت إعمار به تقاضا برای بلندتر کردن برج ادامه داد، ‌اما ما نمی‌دانستیم تا چه حدی می‌توانیم بالا برویم. ما می‌توانستیم ساختمان را مانند کوک کردن یک ابزار موسیقی، تنظیم کنیم. هر چه بالاتر می‌رفتیم، کشف می‌کردیم که با انجام دادن این فرآیند... می‌توانیم به ارتفاع‌هایی بسیار بالاتر از حدی که فکر می‌کردیم در حد توانایی‌مان است، برسیم."

goldman 1000000$

برج دوبی - بلندترین برج جهان
-
برج دوبی - بلندترین برج جهان




صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد